Ett mål.

Efter att ha bevittnat en ytterst intressant, men kall, föreläsning angående klimatförändringarna har jag hittat ett mål. Mitt mål detta år är att bli en kulturknutte. En god start på detta kulturår är Jupiter. Det håller på att framarbetas en plan angående ett studiebesök på Linköpings bibliotek. Enligt ett rykte (från en säker källa) är det fint fräscht och fiffigt (allitteration mina vänner).

Jag tänker läsa böcker, många böcker, bli bra på kulturhistoria och nutida konst, gå på konstmuseet och se mycket film. Vidare tänker jag läsa kultur bloggar hela dagarna när jag inte har fullt upp med annat.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh! jag vill också bli en kulturknutte, men jag vill lägga till en sak: att lyssna på massor av musik också. :D

2008-01-22 @ 23:17:14
URL: http://blackspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0